Brevlåda

Igår natt sov Castor hemma hos farmor och farfar, så Kim och jag passade på att få lite egentid. Men istället för att gå på bio, på krogen eller ha sex så satt vi uppe till tre och pysslade. Kim höll på med sina elektronikprylar medan jag pimpade en liten brevlåda till Castor.
Först hade jag ingen aning om vad han skulle ha den till, men jag ville göra någonting för att hålla huvudet sysselsatt. Men så kom min mamma på att jag kunde lägga alla kort han får där i. Vilket var en bra idé då Castor ständigt får nya kort, och det börjar bli brist på plats i bokhyllan.
 
Jag köpte allt material på panduro och kanterna slipade jag med en nagelfil för att få dem å se mer nötta ut.
 
 
 
 
 
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback