Bebis, årsdag, uska, matförgiftning och jul!

Jaha, då var det jul igen :) och ännu en sådan utan snö. Skit!Idag firar Kim och jag vår fjärde årsdag ! :D och som alla som känner mig eller har mig på Facebook redan vet så ska Castor bli storebror till sommaren då vi väntar vårt andra underbara barn :) Idag gick jag in i vecka 15, så jag är redan i andra trimestern. Kommer ihåg hur orolig jag var när jag väntade Castor men denna gången har jag inte hunnit reflektera så mycket kring graviditen. Det har gått så fort. I fredags tog jag dessutom min undersköterske examen med inriktning på akutsjukvård. Jag hade min sista praktik på barnavdelningen på vrinnevi och det var helt fantastiskt kul! Jag är dock långt ifrån klar med mina studier. I vår kommer jag läsa de sista poängen för ett fullständigt gymnasie slutbetyg och efter min föräldraledighet blir det eventuellt lite jobb för att sedan söka vidare till läkarlinjen. Från det ena till det andra, tror jag att jag fick matförgiftning i förr går. Det går mkt magsjuka just nu, men jag tycker mer mina symtom stämde in på matförgiftning. Spydde som en gris i några timmar för att sedan bli symtomfri :p helt bisarrt! Hoppas inte det var farligt för bebis bara.






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback