Gävle

På måndag åker jag och Castor iväg till Gävle för att hälsa på släktingar ^^ Det ska bli skitroligt! Har sett fram emot det länge. Har pluggat som en galning denna vecka för att hinna klart med allting innan påsklovet, men har två uppgifter kvar :( En behövs bara finskrivas, sedan är den klar. Ska göra det imorgon bitti.
Den andra får jag vänta med och göra klart när vi kommer tillbaka från Gävle på söndag nästa vecka.
Vi ska åka tåg upp. För första gången i Castors liv och jag hatar tåg så det blir intressant :P Han har kommit in i en sådan där rolig period av sitt liv när han blir arg för allting och en tågresa på tre timmar känns skrämmande då XD för mig alltså.

 

Castor har blivit väldigt bestämd med att han ska äta själv, inte matas. Idag vände jag mig bort i två sekunder och när jag vände mig tillbaks igen möttes jag av denna underbara syn :P Duschade honom ordentligt efteråt, men han är fortfarande fläckig XD

 
 
 
 
 
 
 
 
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback