Finbesök

I helgen var min mamma från Uppsala här och hälsade på tillsammans med bror och syster. På lördagen besökte vi plantagen och Ingelsta köpcenter. Castor fick en jätte fin orkidé till sitt rum samt vinterkläder. Det blev en svart overall med ett par regnbyxor och regnvantar så han kan krypa ordentligt i snön i vinter. Castor gillar att vara ute bland folk. Han var helt överlycklig när vi turades om att bära runt på honom. Han skrek glatt och skrattade.
 
På kvällen kom Kims familj över, och vi grillade. Våra föräldrar drack massor med vin medan vi andra spelade ps3.
Köpte gta V till Kim idag. Var mitt motiv att få ligga så kan jag i alla fall glömma det några veckor fram över :P Han lär inte slita sig från det där någon gång snart. Jag får skylla mig själv, borde ha vetat bättre.
 
 
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback