A

Just nu är det så stressigt med skolan. Än så länge har vi haft två uppgifter i veckan och precis när jag trodde att jag kunde pusta ut dök det upp fem nya som ska vara klara inom loppet av en månad. Pöh! Igår fick jag i alla fall tillbaka min 10 sidor långa uppsats i Hälsopedagogik. Jag tyckte den var skitdålig och förväntade mig inte ens ett E. Men hör och häpna, det blev faktiskt ett A :D Känner mig otroligt nöjd!! Jag visste inte ens att det var möjligt att få ett för jag har aldrig lyckats innan trots hårt arbete. Visst la jag ner mycket arbete även den här gången, men anledningen till att den över huvud taget blev så invecklad och lång var för att jag förvirrade mig själv i all fakta. Sådär som jag brukar göra när jag tror att saker är svårare än vad de egentligen är. Men men, det gick ju bra ändå. Ibland lönar dig sig att vara hypokondrisk :P Man lär sig mycket om kroppen. 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback