6 månader

Oj vad tiden går fort och vad länge sedan det var sist jag skrev :O Så mycket har hänt sedan dess. Får dock ta det i ett annat inlägg.
 
Anyhow, igår blev Castor 6 månader ! Så stor! Hjälp. Lika bra jag packar väskan och sätter ut han i trapphuset för snart flyttar han hemifrån. Min lilla torv :P
 
Äntligen har det blivit höst också. Jag älskar hösten! Älskar halloween också, så de senaste dagarna har jag försökt hitta en halloween dräkt till Torven. Det finns en hel del söta grejer, men jag ville hitta något han kunde ha på sig hela dagen utan att bli tjurig i, något bekvämt. Så idag, när jag var på stan med Amanda, kom jag av en slump över en svart skelett pyjamas och ett par skelett strumpor. Perfekt!
 
 
Pyjamas från Åhlens och strumpor från H&M.
 
 
 
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback