Slutspurten!

Igår hade jag prov i etik och idag i vård och omsorg. Imorgon är det redovisning i hälsopedagogik, en inlämnings uppgift kvar och sedan höstlov!! Fy fan vad de ska bli skönt ! Känner mig helt slutkörd. 
Fick ett B på etikprovet iaf. Känner mig lite besviken. Vet att jag hade kunnat göra bättre, men det fanns inte tillräckligt med tid så slutet av provet blev bara massa kladd för att hinna klart. 
Känner att det blev samma sak med vård och omsorgs provet. Några i klassen hann inte ens klart. Förstår inte hur man ska kunna vara nyanserad när man knappt hinner färdigt med uppgifterna då man förklarar översiktligt. 
Jaja, vi får väl se hur det går.
 
På fredag ska jag och amanda göra stan osäker! Då ska vi bli dyng och festa ;) Det ska bli nice. Jag behöver en rejäl fylla efter allt arbete känner jag. 
 
Idag var jag och Amanda på stan. Handlade lite julklappar till Castor. Det blev en lekmatta och två tröjor. Köpte även ett par vinterskor till honom. Skulle egentligen behöva köpa kläder till mig själv men hittar inget jag gillar.
 
haha det ser ut som det stackars barnet har kissat ned sig, men han har precis ätit och det är bara vatten ;)
 
 
Sedan en tid tillbaka har Castor blivit en riktig liten klätterapa. Så sent som igår hittade jag honom i babysittern efter han hade ålat upp där.
 
Superfokuserad när man tittar på TV.
 
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback