Min dag

Nu har jag faktiskt lyckats fixa en header till bloggen. Dock gick det (av någon jävla anledning) inte att lägga till text på bilden i ps utan att färgerna blev konstiga så jag lade till den i picmonkey istället. Gillar inte alls texten, men det är vad jag kan åstadkomma just nu. Har ändrat lite färger i bloggen också, och tänkte eventuellt ändra fonten på rubrikerna så småningom.
 
Det blev ingen folktandvården för Castor idag, för vi försov oss. Men vi hann med föräldragruppen, vilket kändes givande. Castor tyckte det var kul med de andra barnen och det är roligt att träffa andra och ställa frågor om hur deras familjeliv ser ut. Det är synd att jag har så mycket skola, annars hade det varit roligt att vara där oftare.
 
Mitt frisörbesök blev också lyckat! Thank god! Frisyren blev bra, men lite av det oranga tonerna i håret blev tyvärr kvar eftersom, som frisören uttryckte det, de sitter så hårt. De är bara att fortsätta färga och klippa regelbundet tills det försvinner eller eventuellt växer ut. Det är lugnt. Det ser mycket bättre ut nu än det gjorde innan och jag är nöjd. =)
 
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback