7 månaders present

Min son är lite bortskämd. Köper inte jag saker till honom så gör någon annan det. Min mamma skickar en present varje månad i samband med att Castor blir lite äldre. Så igår kom ett nytt paket.
Den här gången fick han öppna det själv också =) Det tyckte han var skitkul.
 
 
Jag blev jätte glad över presenterna. Har påpekat för min mamma innan att vi alltid får så mycket blått. Jag är inte så förtjust i det och ogillar tanken att Castor ska vara blå bara för att han är pojke. Mamma tog faktiskt till sig det den här gången och köpte en tröja i mycket roligare färger :D
Han fick även en rolig bok. Det finns små svarta knappar i den. Och när man trycker på dem får man höra hur de olika fordonen i boken låter.
Jag älskar själv att läsa, så böcker är alltid mycket uppskattade!






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback