Träning

Igår var jag duktig och tränade. Det var kul! Det är oftast kul, men så svårt att komma igång bara och ta sig iväg. Körde en och en halv timme men hann inte med de sista maskinerna eftersom jag ville röra mig hemåt vid 21 så jag skulle hinna göra lite annat innan det var dags å sova. 
Jag vill helst gå till gymmet 19.30 så jag hinner vara med Castor också och natta honom innan. Annars känns det som jag inte får någon tid med honom nu när jag praktiserar och allt.
Tänkte träna idag igen men Kim skulle på så kallat familjeband ikväll som jag glömt bort. Det får bli imorgon istället. Är rädd för att jag inte ska komma iväg när jag måste ändra mina bestämda dagar. Av någon anledning kommer jag alltid ur fas när tiderna börjar flyttas runt. Jag måste ha bestämda dagar och strängt följa dem. Det är så med skolan också och pluggandet. Ändrar jag en tid så fortsätter jag att skjuta på allting. 
 
Anyhow, från och med nu ska jag köra mindre kondition och mer styrka. Har redan så bra kondis och jag är inte ute efter att förbättra den eller bränna fett. Jag vill bygga muskler. Använder mig endast av konditionsträningen för att värma upp. Så tänkte köra 10-15 min intensiv kondition och sedan styrka i ca. 1 h och en kvart. Då hinner jag med alla maskiner också.
 
Den här veckan har jag bestämt att köra 3 dagar (igår, imorgon och lördag) eftersom jag inte kommer hinna med mer. Därefter tänker jag köra 4 dagar i veckan. Hade gärna tränat 5 dagar men känner att som det ser ut nu får jag nöja mig med 4. Huvudsaken är väl att jag tränar, I guess. Som småningom kanske jag kan lägga till en dag. 
 
Ikväll blir det iaf pappa fritt. Bara mamma och lilla Castor. Känns nervöst. Tycker de e lite läskigt att vara helt ensam med honom eftersom jag inte litar helt på min förmåga att klara av honom helt på egen hand. 
Hoppas det går bra!
 
Men men, nu är min lunch slut. Ska tillbaks till praktiken igen ^^






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback