Ledigt!

Nu är det äntligen fredag och jag har långhelg ledigt! Lördag, söndag och måndag blir jag hemma. Så skönt!
Vaknade i morse med domedagsträningsverken så har vankat runt som en höggravid hela dagen XD
 
Idag när jag var hemma på lunchen upptäckte vi att en blomma hade slagit ut i buketten jag fått av Kim. Den måste ju ha öppnat sig skitfort för på morgonen innan jag gått till praktiken hade det bara varit en knopp.
 
 
Castor käkar lunch.
 
 
 
 
 
 
 
 
På kvällen tände jag aromalampan med doftvax som luktade peppakakor och glögg. Skapade lite julkänsla ^^ Vi bäddade och lade oss hela familjen på vardagsrumsgolvet och busade och tittade på skiljda världar :P Det var mysigt.
 
 
 
Jag agerade fågelmamma och matade min fågelunge med marränger.

 
 
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback