Julpynt och lite annat

 Nu har jag haft två lediga dagar ^^ Imorgon blir det praktik igen. Skönt att ha gjort lite annat dock. 
Jag har varit mycket företagsam. Igår var vi och handlade julklappar och idag tjuvstartade vi med julpyntet.
 
 
 
 
 
Mamma skickade den obligatoriska månadspresenten till Castor. Den här gången blev det en liten julljudbok med 24 berättelser, en för varje dag fram till jul och med kalender.

 

 Eftersom jag fick sovmorgon igår, lät jag Kim få en idag. Här är Castor klockan nio i morse vid frukostbordet.

 
 
Castors julklappar från Amanda och Zackarias. <3


För några dagar sedan passade jag på och scrapbooka lite. Det blev halloween collage till Castors babyalbum.
 
 
 
Och idag julpyntade vi =)

 

 
Castors rum.

Köket.
 
Mitt och Kims sovrum.
 
 Vardagsrummet.

 
 
 
Hemmagjord julgranskula.

 
Castor hjälper mamma med tvätten.

 

Det är så roligt. Castor har börjat fatta att man ska stänga luckorna och sedan slå på dem för att de ska öpnnas igen. Varje gång han sitter med den här leksaken, sitter han och slår, och sedan försöker han stänga igen luckorna igen. Ibland lyckas han ibland inte. Det roliga är bara att han faktiskt förstår hur han ska använda leksaken.
 

Beställde en cd-spelare till Castor i lite tidig julklapp så han kan lyssna på sin julkalender. Tänkte även att den kan komma till nytta vid nattning och när Castor blir lite äldre. Då kan han lyssna på ljudböcker när han ska sova eller kanske lite musik. Så slipper han min falska stämma ;)

 
På torsdag kommer vår säng! Jag har höga förväntningar. Det är inte bra. Varje gång jag har höga förväntingar och börjar föreställa mig hur bra allting kommer bli så blir det oftast inte så bra. Det är när jag velat och tvivlat en stund som det brukar bli lyckat. Jag ska försöka intala mig själv att det kommer se ut som skit så går det nog vägen.
Men jag har onekligen höga förväntningar.






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback