Jul... snart

Igår var Castor och jag hemma hos Amanda och spanade in deras lägenhet efter att de möblerat om. Det såg jätte fint ut! Mycket bättre än tidigare.
Innan vi gick till Amanda följde vi med henne ned på stan för hon skulle hämta paket. Vi gick förbi second hand butiken Hans och Greta och där hittade jag de här gulliga julkläderna till Castor <3
 
 
Idag beställde Kim och jag Hemnes sängstomme i alla fall. Betalad och klar ! Vi bestämde oss för att införskaffa madrasser och säng separat så vi inte skulle behöva vänta så länge medan vi sparar. Jag är otålig. Den ska komma på torsdag nästa vecka. Yey!

 Var även uppe på vinden och hämtade julgranen. Vi köpte den förra året för 200 kr på jula men eftersom den gick sönder under flytten tidigare i år ville vi köpa en likadan i år igen. Men de hade ändrat modellen och den nya var skitful, och vi har inte råd eller lust att lägga större summa på en ny gran så jag hämtade ner den gamla och kollade om det gick å lappa ihop. Det gjorde det, nu ska vi bara limma lite och sedan är den så gott som ny :D
Orkade inte plocka ihop den när jag var klar så sköt in den i ena hörnet i vardagsrummet istället. Den får stå där så länge.  

 
 
 
 
 
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback