En liten pojke

Imorgon var det ett år sedan vi fick veta att det var en liten pojke, en Castor, som låg i magen.
Jag hade dock vetat det hela tiden. Jag visste till och med hur han skulle se ut. Han skulle vara blond, lik sin pappa, men ha sin mammas ögon och öron. Oh vad rätt jag hade! <3 Älskade lilla barn.
 
 
 
 
 
De två översta är bilder på Kim när han var liten, och de två under är Castor. Jag tycker de är så lika.
 
Men som sagt.
 
 
Med sin mammas ögon ;)
 

Lilla stora stjärnan Castor som lyser starkast av dem alla <3
 
Oj vad klychit allt blev ;) Men det är så att bli mamma. Allt blir så smörigt, haha!





hahahahaha!! Ja de är sjukt lika!!

Svar: haha ja visst är de :O!!??
Lilla stjärna

- 2013-11-09 - 19:24:38 -

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback