Tvättstugan

Hade tvättstugan igår (17-22). Den ena maskinen var trasig så det fanns bara en. Tvättandet drog ut på tiden, men jag tänkte att det inte spelade någon roll eftersom ingen hade tvätttid efter mig. Jag kunde tvätta hela natten om det var så. 
Vad jag inte räknat med var att strömmen till tvättmaskinerna stängdes av vid 22, vilket resulterade i att det pågående tvättprogrammet stoppades mitt i och maskinen var låst -.- jag kom inte åt min tvätt!! 
Halv sju i morse fick jag springa ner och hämta dryga 4 kg, ofärdig, blöt tvätt.
Nu hänger allting på tork över hela lägenheten, och när det torkat är det bara att slänga ner det i tvättkorgen igen.. FAIL!
Har en ny tvättid på tisdag.
 
Har fortfarande inte lyckats bygga ihop Castors bokhylla. Övningskörde med Kims pappa idag  istället och åkte och storhandlade i samma veva. Sedan var det bebis och plugg och matlagning och nu är klockan för sent.

Har för övrigt tänkt skaffa en nappskål att ställa på mikron åt alla Castors nappar som ligger utspridda överallt. Man hittar dem ju aldrig när man behöver en!
Ska försöka leta reda på någon rolig en eller kanske någon man kan göra om. 
 
 
Här är en bild från azberbafghjanvkgfswj's(?!) bidrag. Haha tyckte den var så rolig. Ser ut som att gubben i lådan särar på skinkorna och så stiger det upp någon form av rök/gas därifrån XD






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback