Två månader

Idag blev Castor två månader =) Mamma hade skickat en present till honom med posten. Den var en bok. Väldigt underhållande. Hanna, jag och Kim hittade sexistiska budskap i den. Sådana där störda grejer som bara omogna vuxna ser. Hur som haver, väldigt gulligt av mor min.

 
Castor vägrar sova i min närhet. Han sover bara med Kim eller om Kim är i närheten. Så fort jag och Castor är ensamma går det inte. Så när Kim lämnar oss på morgonen för att åka till jobbet vägrar Castor somna om. Väldigt frustrerande eftersom klockan då är runt fem.
Framåt förmiddagen idag gav jag upp alla försök i att få han att somna och bestämde mig för att hitta på något istället. För att inte fastna fullkomligt i ångestträsket kontaktade jag Hanna och bestämde träff. Hon kom hit med Ragge och lilla Smulan och vi käkade ihop.
Sedan tog vi en promenad i regnet bort till hundgården i Ljura. Mysigt!






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback