Promenad

Igår tog jag, Kim och Castor en barnvagnspromenad runt strömmen. Tanken var att vi skulle gå i rask takt men jag var tvungen att stanna var femte minut och knäppa kort. När vi kom hem tog jag ett styrketräningspass på köksgolvet. Ikväll blir det kvällspromenad igen, och imorgon styrketräning. Sedan är första träningsveckan avklarad =) Fuck yeah!

Idag bokade Kim biljetter för imorgon till Evil dead! Så imorgon eftermiddag åker Castor till Kims föräldrar där han ska spendera natten.
 
Stackars Castor är lös i magen :( Han är konstant hungrig och vi matar honom hela tiden. Kim tror att Castors hunger snarare beror på törst än hunger eftersom man förlorar vätska vid diarré. Om han inte blivit bättre till på måndag får jag ringa BVC.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback