Mors dag!

Nu var det några dagar sedan jag skrev något i bloggen. Men det är fullt upp med småbarn och jag har dessutom varit upptagen med att rensa massa bilder och filer på mina datorer. För ett tag sedan krachade både min Fifi och den externa backup- hårddisken (inom loppet av två dagar) och allt som fanns på dessa gick nästan förlorat. Kim lyckades plocka ur hårddisken ur fifi och återställa alla filer, men dessvärre gick inte mycket att rädda från den externa. Det som kunde räddas dock är det jag håller på och går igenom nu. Allting är oorganiserat och alla bilder har bytt namn. GAH!! Jobbigt eftersom jag brukar döpa om allting efter datum, år och klockslag. Nu är det en enda röra. Ja, jag vet, jag är lite av kontrollfreak när det kommer till vissa saker.
 
Igår var jag och Kim i alla fall ute i ingelsta. Vi var på rusta. Där köpte jag en jätte fin hylla till castors rum. Jag hängde den över skötbordet, där den svarta hyllan brukade sitta, som jag satte upp för några veckor sedan. Den svarta får sitta någon annanstans istället. Vet inte riktigt vart ännu. Men någonstans i Castors rum iaf
 
Beställde även ett babygym från allt för föräldrar. Castor behöver lite stimulans har jag märkt.
 
Btw grattis till mig (som firar min allra första mors dag:D), till min mamma och alla andra mammor där ute på mors dag!
 
Såhär blev det med den nya hyllan.
 
 
Babygym
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback