Introduction of the damned

Det har slutligen skett. Jag har följt strömmen och gjort som majoriteten av befolkningen och skapat en blogg. Jovars!
Så vem är jag och vad handlar denna guds gåva till resten av världen om??
Jag är en hypokondrisk nybliven mamma med borderline (instabil emotionell) personlighetsstörning och dysmorfofobi. Jag är 24 vårar (FORTFARANDE) ung och bor tillsammans med min fästman Kim, våran en och en halv månad gamla son Castor samt katterna Peppe (Petunia) och Snuff (Ophelia) i en trea mitt i centrala Norrköping. 
Jag studerar strödda omvårdnas kurser på komvux, har sökt till heltidsstudier på omvårdnadsprogrammet till hösten, och ska när dessa studier är avslutade förverkliga min dröm och söka in på obduktionstekniker programmet i stockholm. 
Förutsatt att detta inte är något plötsligt infall och att jag faktiskt fattar intresse för det här med bloggande, så kommer Lilla stjärna handla om *waitforit* ... mig. Jag kommer dela med mig av mitt liv som mamma och som psykiskt sjuk. Och andra sake som faller mig in såklart. Huruvida någon annan än jag själv kommer läsa detta återstår att se. 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback