Halvars

För några veckor sedan invisterade jag i boken "Träning för nyblivna mammor" av Olga Rönnberg men det var inte förän igår jag faktiskt påbörjade träningsprogrammet. I programmet ingår barnvagnspromenader några dagar i veckan och idag var en utav dessa dagar. Jag tog därför Castor i vagnen och promenerade bort till resecentrum för att möta upp Kim som kom med tåget från jobbet. Kim jobbar i stockholm och pendlar mellan Norrköping och stockholm varje dag. 
Eftersom det var så "fint" soligt och varmt väder ute föreslog Kim att vi skulle gå till Halvars och köpa glass. Jag tyckte det lät som en bra idé och det tyckte tydligen resten av stan också för kön var flera hunda mil lång. 
 
Senare passade jag på att skruva upp en hylla i köket. Det är fortfarande ett antal hyllor som inte blivit uppskruvade sedan vi flyttade in här i början på mars. Jag behöver alltid tid att planera innan jag gör något för att det ska kännas "rätt". Den här hyllan blev rätt, tack och lov =) annars hade jag inte kunnat gå in i köket något mer utan att drabbas av outhärdlig ångest. 
 
Nu ska jag duscha och sedan bär det av till tvättstugan för att samla upp den sista tvätten. 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback