Evil dead

Igår var jag och Kim och såg Evil dead. Den var förvånadsvärt bra. Annars brukar jag hoppas på för mycket och sedan bli grymt besviken men blev jag faktiskt inte denna gång. Väl spenderade pengar ... yes! 
Inte för att det var jag som betalade, men ändå... 
Tycker för övrigt orginalet suger, har så förbannat svårt för filmer gjorda innan 90-talet. Finns ett fåtal undatag så som the thing, hellraiser och the exorcist som är bra pre-90-tals skräck. 
Blev dock sugen på att kolla igenom Evil dead filmerna. Kanske ska göra det redan ikväll, eftersom Castor fortfarande är hos sin farmor och farfar. 

Oh vad jag saknar min lilla kille! Redan efter några timmar känner jag mig helt trasig utan honom. Samtidigt är det skönt med liten egen tid och jag måste verkligen ta igen skola. Troligtvis blir han kvar ända tills på onsdag, så ska sitta hela dagen imorgon med socialpedagogiken!
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback