Eurovision

Igår kom Castors bokhylla. Jag har inte hunnit bygga ihop den ännu. Tänkte göra det imorgon =)
Leveransbudet ringde och frågade efter portkod när de anlände. Jag var virrig och gav dem min bankkod istället som såklart inte fungerade. Haha så går det när man är nybliven förälder. Hjärnan tenderar att falla på efterkälken. Jag ba, whaevah bitch.. ha, nej.
 
Idag tog hela lilla familjen (borsett från katterna) en långpromenad bort till Hageby centrum, eller mirum galleria som det heter numera. Som Hanna så fint uttryckte det, "Mirum låter som ett annat ord för vagina. Mirrrum.."

Vi köpte en solhatt till lilla Castor. Hittade ingen jag gillade så till slut blev det en vit som jag tänkte pimpa lite ^^ Castor är så tjockskallig att vi blev tvungna och köpa en hatt som passar en 4-6 månaders bebis. Haha det är ju två månader kvar innan han är så stor egentligen :P Mycket hjärna i det där huvudet, det är därför såklart ;)
 
Nu tittar vi på Eurovision song contest. Det är väl då man börjar bli gammal, eller? Kim börjar iaf bli en riktig familjefars gubbe. Imorse ertappade jag honom med att titta på Let's dance -.- så lågt tänker jag då inte sjunka!
Kontrar tv-tittandet med att springa i tvättstugan.
Av alla dessa dåliga bidrag är Norge det minst sämsta. Jag hoppas att det vinner.
 
 
BTW, funderar på att byta ut gardinen i Castors rum trots allt. Tycker den påminner om någon gammal tvångströja som härstammar från andra världskriget och sedan gjorts om till en gardin. YSCH!






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback