Castors rum

Än så länge sover Castor inne hos mig och Kim, men när han till slut flyttar in i sitt eget rum vill jag att det ska vara perfekt.
För någon vecka sedan beställde jag bokhyllan HEMNES i vitt från ikeas hemsida. Jag tror den skulle passa bra i ett barnrum och den är inte alltför dyr heller. Den har varit väldigt svår att få tag på eftersom den alltid varit slut. Nu fanns den äntligen i lager så då passade jag på. Preliminärt leveransdatum är den 17 maj, dvs på fredag.
 
Har även beställt gardiner från ellos. Beställde både i rött och vitt eftersom jag (som vanligt) hade beslutsångest. Tänkte retunera dem jag väljer bort. Såhär i efterhand tror jag att jag tänker satsa på de vita eftersom dem röda inte passar in i de visioner jag har av rummet. Ska testa hänga upp dem när de kommer i veckan och se vad som blir bäst irl.
Eftersom vi i den här familjen är hängivet troende inom Cagenismen så ska jag även köpa en ram och sätta in en bild på 'the one true god' aka Nicolas Cage och hänga över Castors säng. På så sätt kan Herren alltid hålla ett vakande öga på min son.

 
 

 


 
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback